Please login or register. September 21, 2014, 07:02:47 AM

Author Topic: brug for noget info...  (Read 3430 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dark Angel

• Very Old At Heart
  • I Am The Stig's Danish Cousin --.--...-.--..-...-!
brug for noget info...
« on: May 09, 2007, 08:20:14 PM »
jeg er i en lille situation med jeg har fÃ¥et en bf. men der er en anden (og andre)  som der har haft "øjnene" pÃ¥ mig :?:

"I didnt think that i had to "Keep" you, so to speak, in order for you to continue loving me"

jeg ser den som "vi vil aldrig fÃ¥ et forhold" Men han er totalt nede nu pÃ¥ grund af jeg fandt en... vil ikke snakke eller noget. vi snakkede før som 2 som var pænt godt venner med "har savnet dig" "holder af dig" osv... Han gidder ikke at snakke mere...  :tear: ville ikke være de samme steder online som mig eller noget. Har ikke oplevet det før... er det hva man kalder et almindligt "heartbroken"? og skal bare bruge noget tid til at komme sig igen?
Ikke lige hver dag jeg får en bf hvor der er en anden som blivere lettere depri. og ikke vil snakke mere overhoved...!!! frygter de andre også bliver:(
I left myself behind while chasing after dreams I could never find ~ Wasted Away - Bfoot
www.bumblefoot.com
www.baldfreak.com

Gut_Jævel

• Man Of Wealth And Taste
Re: brug for noget info...
« Reply #1 on: May 09, 2007, 09:46:11 PM »
Ikke spesielt god til å gi slike råd, men jeg vil tro at å gi ham litt tid for så å prate med ham er en god løsning. Hvis det ikke har vært noen antydninger fra ham på den fronten er det litt rart å slå seg helt vrang og det vil sikkert andre også forstå.

Grattis med BF. Ellers bra?
De bli itj nå onga tå de her!

Dark Angel

• Very Old At Heart
« Reply #2 on: May 09, 2007, 09:54:57 PM »
takker:)

ham jeg har fÃ¥et fat i er sjovt nok en svensker der spiller guitar og bbf-fan  :D
Han er... MIN :unibrow: :D
I left myself behind while chasing after dreams I could never find ~ Wasted Away - Bfoot
www.bumblefoot.com
www.baldfreak.com

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #3 on: May 09, 2007, 10:03:33 PM »
Grattis ;)

jeg er i en lille situation med jeg har fÃ¥et en bf. men der er en anden (og andre)  som der har haft "øjnene" pÃ¥ mig :?:

"I didnt think that i had to "Keep" you, so to speak, in order for you to continue loving me"

Em, mitt råd vil vel bare være å gi han litt tid ja.. Virker som han er et godt eksempel på at en ofte vil ha det en ikke kan få... og spesielt vil man ha det hvis en annen har det.
Settle For Nothing

Gut_Jævel

• Man Of Wealth And Taste
« Reply #4 on: May 10, 2007, 12:07:21 AM »
ham jeg har fÃ¥et fat i er sjovt nok en svensker der spiller guitar og bbf-fan  :D

Why am I not surprised...?  ;)
De bli itj nå onga tå de her!

Dark Angel

• Very Old At Heart
« Reply #5 on: May 10, 2007, 06:39:37 PM »
Why am I not surprised...?  ;)

:paranoid:

en jeg mødte på bbf-forumet! Om han så ikke spillede guitar og bbf-fan ville være lige meget! Ville jeg sq stadig nok have faldet for ham :D
www.bumblefoot.com
www.baldfreak.com

Dark Angel

• Very Old At Heart
« Reply #6 on: May 10, 2007, 06:40:51 PM »
Grattis ;)

Em, mitt råd vil vel bare være å gi han litt tid ja.. Virker som han er et godt eksempel på at en ofte vil ha det en ikke kan få... og spesielt vil man ha det hvis en annen har det.

lyder rigtig nok!  :thumbsup:

Takker

www.bumblefoot.com
www.baldfreak.com