Please login or register. August 21, 2014, 01:05:38 PM

Author Topic: "Re-edition" av G_J/L's berømte chatte trÃ¥d  (Read 310821 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gut_Jævel

• Man Of Wealth And Taste
Re: "Re-edition" av G_J/L's berømte chatte tråd
« Reply #5595 on: January 10, 2012, 06:37:49 PM »
 :smoking:

Ja, har nok tidvis blåst ganske heftig. Først en runde her i midt-norge (dagmar) og etterpå en runde på sør/øst?/vest?-landet (emil?). Jeg har ikke blitt påvirket annet enn at jeg har merket litt vindkast, men har vel vært litt vannskader, ting som har falt og mulig litt stømbrudd.  :whistle:  Ikke noe problem! Spiste litt smør i jula, men er ikke på lavkarbodiett og bruker margarin på brød så det går meget så bra.  ;)
De bli itj nå onga tå de her!

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5596 on: January 11, 2012, 03:39:18 AM »

Saa lenge taket henger godt fast fortsatt kan en vel ikke klage for mye. Naermeste jeg kommer her er litt regn og frysing. :whistle: Godt aa hore. Lavkarbo...huff. Tror dessverre vi kommer til aa ende opp med en befolkning med hjerte-og karsykdommer over alt. Sykt hvordan folk gir faen i helsen saa lenge de ser bra ut. :rolleyes:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5597 on: January 11, 2012, 06:37:29 PM »

Synes faktisk sånt kan være litt trivelig så lenge jeg kan sitte inne i varmen mens uværet pisker rundt veggene, så ikke mye klaging herfra nei. :smoking:  Er så mye galskap som er ute og går om alt mulig rart. <veldig stygt sagt>Darwinisme i praksis?</veldig stygt sagt> Er nok mye skjønnhetsidealer som styrer ja. Og ikke alle som er så skjønne heller...

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5598 on: January 11, 2012, 09:02:37 PM »

Enig, veldig beroligene naar regnet trommer paa taket.  :smoking: Haha, det er en maate aa se det paa. Desverre har disse folk barn og vi betaler for sykdommene deres, saa vet ikke hvor godt det funker. Nej...
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5599 on: January 12, 2012, 06:07:22 PM »
Absolutt. Også når vinden uler mellom veggene. :smoking:  Sant det. Ikke så lett å være kynisk når det ikke er bare dem selv det går ut over...

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5600 on: January 12, 2012, 10:14:22 PM »

Jepp. En ting er regningene, en annen er barna som blir satt ut i voksenlivet med en stor ulempe... :disgust:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5601 on: January 14, 2012, 01:50:36 PM »
Masse stygge sykdomshistorier og dødsfall i den sammenhengen ja. Lurer på om det er noen som sitter og tenker ut disse tingene eller om det bare blir tatt for langt av folket  :?:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5602 on: January 14, 2012, 06:31:54 PM »
Ja. Ganske jaevlig ting og do av ogsaa, en av de slow and painful maatene.  :?:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5603 on: January 15, 2012, 01:15:58 AM »
Ser litt for meg at det er mer i retning av at man har et skrøpelig liv før et illebefinnende tar knekken på deg, men det er ikke noe jeg har vært gjennom så jeg vet absolutt ikke og om jeg tar feil er det enda en god grunn til å ta godt/bedre vare på seg selv...  :?:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5604 on: January 15, 2012, 10:52:28 PM »
Er enormt mange nedsider ved overvekt, kan fore til langt mer enn hjerteproblemer, hoyt kolestrol og diabetes. Kan ogsaa vaere fordi folk som spiser for mye, spiser daarlig mat og derfor mangler masse nyttige vitaminer og mineraler og ender opp paa 5 forskjellige medesiner innen de er 50. Mat er viktigere enn mange tror.  :whistle:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5605 on: January 16, 2012, 07:44:03 PM »
Det handler ikke bare om å spise noe for å holde seg i live nei. Kjenner selv forskjell på kroppen og formen om jeg har spist noe trashy istedet for noe jeg har godt av. Har f.eks. kjent flere ganger etter McDonalds-besøk at jeg ganske umiddelbart har kjent meg skral, så det sluttet man rimelig umiddelbart med. Så kan man bare tenke seg hvordan det er hos de som spiser der daglig...  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5606 on: January 17, 2012, 02:41:43 AM »
Ja. Har du sett Super Size Me? Svarer det ganske bra. Om ikke det er nok trenger en ikke aa lete lenge etter en del videoer hvor en kan se hvordan en "vanlig" burger og en McD burger i to glass eldes. McD burgern ser helt lik ut etter 2 mnd, den andre gaar igjennon den vanlige muggningsprossessen . Litt skummelt hvor mye drit de putter i maten for aa oke holdbarhet. :whistle:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5607 on: January 17, 2012, 06:32:34 PM »
Det her jeg, men det begynner å bli ganske lenge siden. Husker han la på seg, fikk dårligere helse, etc, etc. Ja, det høres absolutt ikke bra ut det. Litt snedig at folk teller kalorier etc, men lar burgerkjeder pakke i dem kjemikalier som garantert ikke er bra for dem (sikkert ikke samme menneskene, men likevel...)  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5608 on: January 18, 2012, 01:36:05 AM »
Gjor ikke noe aa bestille Big Mac og Large Fries saa lenge du balanserer med Diet Coke.

:D
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5609 on: January 18, 2012, 06:32:52 PM »
Litt fantastisk at de to tingene sammen skal bli überhelsekost. Litt samme prinsippet som når man blander syre og base det da eller...?  :banana