Please login or register. May 20, 2013, 09:58:47 AM

Author Topic: "Re-edition" av G_J/L's berømte chatte trÃ¥d  (Read 281203 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
Re: "Re-edition" av G_J/L's berømte chatte tråd
« Reply #5640 on: February 20, 2012, 10:02:03 PM »
 :D

De var raskt ute med enorme mengder infomertials osv hvor de la ut om hvordan de skulle fikse osv. Var katastrofe, og de gjorde mye ryktereparering. Har ikke sjekket ut omraadene selv, men etter mediestormen la seg har jeg hort at det fortsatt ikke er helt rent der nede.

Mener du etter katrina eller etter BP? Fiskerne ble veldig rammet av oljesolet, men tror de er tilnaermet normal drift igjen. Gaar vel ganske bra igjen naa etter Katrina, saa vidt jeg vet. Men er jo noe varig skade okonomisk osv.

New Orleans er et spesielt sted. Naar jeg var der for 1.5 aar siden var det "water advisory", dvs alt vann maatte kokes osv pga en lekaskje eller skade i vannrenseannlegget. Slike ting skjer ikke i resten av USA. Litt av "sjarmen" at det er et par humpler i veien og ting ikke er helt A4. Det som gjorde mest inntrykk paa meg, eller, da jeg folte jeg var naermest Katrina var naar jeg og noen venner jeg hadde der nede stakk til den forlatte Six Flags fornoyelsesparken. Se for deg en skrekkfilm satt til en forlatt, mork, skitten, spokelsesfolelse fornoyelsespark... kosedyr/bamser strodd over alt, medesinskutstyr, forlatte kasseregistrere, berg og dalbaner osv... Er jo ikke lov aa oppholde seg der, men alt ligger igjen, og var ganske kult og se det, skjønte liksom omfanget, eller styrken naar jeg saa hvor ødelagt det var.  :whistle:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

• Man Of Wealth And Taste
« Reply #5641 on: February 21, 2012, 07:21:28 PM »

Er nok self-preservation som er viktigst for dem. Hvordan området ser ut er sikkert ganske likegyldig for dem og når mediesøkelyset er av dem blir det fort "glemt" å gjøre mer der nede... Skal nok en del til for at det skal være som om ingenting har skjedd, men bra om det relativt sett går bra.

Helt enig i at sånt kan gi en plass mye sjel. Er ikke spesielt interresant om det ser ut som om plassen ble bygget i går. Nesten litt post-apokalyptisk? Stilig på en spesiell måte.  :whistle:
De bli itj nå onga tå de her!

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5642 on: February 21, 2012, 10:00:02 PM »

Jepp. Er nok stort sett folelsen av aa bli glemt. Gaar ihvertfall veldig mye bedre.

Jess, var ganske stilig.   :whistle:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5643 on: February 22, 2012, 08:40:03 PM »

Pengene råder og kynismen lever godt. Kjent sak. Får bare håpe folk, by og område klarer seg best mulig. :smoking:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5644 on: February 23, 2012, 06:24:00 PM »

Saa lenge byen fortsetter som naa, aa vaere bosatt av folk som elsker byen sin, gaar det nok bra. :smoking:

Tror jeg skal ned dit snart igjen i mars, noen venner av meg sitt band skal turnere the dirty south. :banana
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5645 on: February 23, 2012, 07:12:32 PM »

Gode ting. Nice, skal du prøve deg på roadietilværelsen? Hvilket band? Ligger det musikk ute en plass?  :banana

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5646 on: February 23, 2012, 09:05:39 PM »

Har nok allerede vaert litt roadie for de i sommer, er slitsomt ass. Er Mhoo. Finner de paa Spotify, eller Platekompaniet, signet med Sony tidlig i fjor. :banana
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5647 on: February 24, 2012, 01:00:24 AM »

Er definitivt jobb ja... De har jeg jo til og med sett på gullrekka på nrk sin fredagskveld. Stas at de skal på turné der. (tenkte automatisk at det var et amerikansk band du kjente folk fra som skulle ut på tur...)  :banana

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5648 on: February 24, 2012, 03:55:19 PM »

Der ser du. Du har faatt de med deg. Makes sense. Men de reiser hele veien over. :banana
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5649 on: February 24, 2012, 07:57:19 PM »

Oi, oi, sannelig ikke dårlig. Stas at de har ordnet seg turné der da. Stor affære? Mange konserter? Plateselskapet som har arrangert eller står de for det selv?  :banana

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5650 on: February 24, 2012, 08:02:38 PM »

Staar nok bak det selv. De eier alle rettighetene til albumet, Sony skulle bare gjore promo, men de har en fyr saa de gjor det meste selv. Er de (med litt hjelp av meg, her) som ordner alt. Blir en del konsertert fra NYC-ATL-New O-Huston og sikkert et par andre plasser. :banana
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5651 on: February 24, 2012, 10:13:12 PM »

Ikke dårlig gjort det. Vet du om det er selvfinasiert, støtteording eller Sony som står bak finasieringen? Og om det er dem selv, Sony eller noen andre som står bak bookingen? Og kom det mange spørsmål nå?  :ninja:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5652 on: February 26, 2012, 12:45:59 AM »

Maa si jeg ikke er helt oppdatert da jeg bor paa andre siden av havet, men som regel finansierer de slike ting med funds de har faatt igjennom spillejobber, de organiserer mer eller mindre alt selv. DVS de har en manager de selv har ansatt, han som tar seg av booking. Naar de gjor promo paa God Morgen Norge ol. finansierer Sony hotel og slikt.  :whistle:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5653 on: February 26, 2012, 04:42:46 PM »

De må ha kommet et lite stykke om de jobber sånn? Mye konserter og denslags på dem da?  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5654 on: February 26, 2012, 11:36:06 PM »

De har det, jobbet veldig hardt for det. De har alltid masse spillejobber. :whistle:
Settle For Nothing