Please login or register. May 21, 2013, 09:22:51 AM

Author Topic: "Re-edition" av G_J/L's berømte chatte trÃ¥d  (Read 281313 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
Re: "Re-edition" av G_J/L's berømte chatte tråd
« Reply #5340 on: July 15, 2011, 12:28:36 PM »
 :banana

Noe saant tror jeg. :whistle:

:D Nja.. er jo Prince...men kuken  vil jo ha nesten 1 000 spenn billetten, og det skjer ikke. Tviler. Skal jo se Nick Cave i dag da. :whistle:

Nja... ble litt MIA denne uken av diverse aarsaker. Men naa er det Frankrike i morgen ogsaa tar vi det derfra. Hva med deg? :banana
Settle For Nothing

Gut_Jævel

• Man Of Wealth And Taste
« Reply #5341 on: July 18, 2011, 10:46:28 PM »

Tror nok ikke jeg kommer til å betale 1000,- + reise, kost og losji for Prince... Nick Cave kan jeg tenke meg kan være stilig. Slottsfjell? Var det bra?  :whistle:

Nice, langtur? Lenge siden jeg har vært der nå. Tja... mye rart her oppe. Gjorde ferdig siste basspartene på innspillingene til bandet forrige uke. Har teknisk sett ferie denne uken, men får se hvor mye slækkern det blir...  :banana
De bli itj nå onga tå de her!

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5342 on: July 23, 2011, 08:22:21 AM »

Nope. Helt absurd, betaler ikke 1000 spenn for noen, av prinsipp. 860 for Stones holdt. Nick Cave var ganske rått. Ganske lei slottsfjell nå, blir nok siste år, men var veldig gøy! Venner hadde strykeorkester med seg osv.

Ble bare en uke, tilbake i kveld. Sitter å ser på BBC, helt absurd det som skjer i Norge nå. 84 døde på Utøya??! Satt å kjørte ned Boulevard d'Anglais når jeg tilfeldigvis hørte det på nyehtene. :?:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5343 on: July 25, 2011, 02:07:40 PM »

Nei, det e en virkelig drøy pris. Skal veldig, veldig mye til for at jeg skal betale så mye. Nice. Har dratt dit hver sommer ganske lenge nå? Blir isåfall sikkert godt med litt variasjon da...

Absurd var et godt ord i denne sammenhengen. En totalskadd person som ødela så mye. Men nå er han fjernet fra samfunnet (håper sikring betyr at han aldri får gått på fri jord igjen), så da er vel egentlig det beste man kan gjøre å ikke gi ham makt til å forandre liv, øke frykt, etc., men å fortsette så uanfektet man kan.  :?:

Fotballcomebacket ble kortvarig... Første kamp var nesten fullspilt da kneskade inntraff og egenmelding var faktum.  :smoke:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5344 on: July 27, 2011, 12:58:29 AM »

Ja... er liksom et "must" om en er her om sommeren. For min del er jeg lei og synes festivalen har gaatt til h... Eierene er noen kolosale klyser og gaar mest fordi noen venner spiller der. Orker ikke klysene "backstage" hvor det er en konkuranse om aa vaere et eller annet. Men ellers goy aa mote all venner paa ett sted osv. :whistle:

Ja, ikke la han ramme samfunnet mer enn han allerede har gjort. Som Stoltenberg sa, mer demokrati, mer frihet. Eneste vaapen mot terror og frykt. Han er jo syk i hodet.

Huff.. lett det skjer, kneskader er det vaerste. :disgust:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5345 on: July 30, 2011, 01:19:38 PM »

Ser absolutt den. Å? Blitt litt høye på pæra? Er jo sikkert greit sosialt om ikke annet.  :whistle:

Akkurat. Justere ett og annet system ut fra lærdom etter anslag men han råtner bak murene og resten fortsetter som før. Og ikke gi ham mer oppmerksomhet enn absolutt nødvendig.

Fikk seg bare en god smell. Ser ut til at det går seg til veldig bra. Mye bedre allerede.  :)

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5346 on: July 30, 2011, 02:57:59 PM »

Kan en godt si. Bare slitsomt. Indeed. :smoking:

Jepp. Samtidig viktig og ikke glemme at det finnes mange som han.

Good. Ikke greit aa ha noe saant permanent. Har vaert heldig saa langt selv. Bare aa varme opp godt. :thumbsup:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5347 on: July 31, 2011, 04:18:32 PM »

Mange som er det. Alt handler bare om dem og hva de kunne tenkt seg akkurat nuh...?  :whistle:

Det er sant. Eller heller at det er utrolig mange som er veldig skadde i hodet, men ingen (umiddelbar) trussel, og noen som er en stor fare for samfunnet.

Oppvarming ville ikke gjort stor forskjell, da det som skjedde var at jeg banket kneet ned i asfalten. Blir stadig bedre da.  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5348 on: July 31, 2011, 06:10:03 PM »

Alt handler bare om dem og hva "de er". Maa vaere slitsomt aa fole et saannt press hele tiden. :whistle:

Trusselnivaaet er heldigvis ikke skrudd opp, saa time is on our side.

Ouch. Inne/asfaltfotball er ikke helt min greie, for mye skader. Maa til naar vaeret ikke tillater gressbane da. :banana
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5349 on: July 31, 2011, 09:54:30 PM »

Hvem det dreier seg om forresten? Artister? Arrangører? Begge? Ja det vil jeg i aller høyeste grad tro...  :whistle:

Ja, det er bra. Og han var vel visstnok lone wolf. Tror det er best å se hva man kan lære og hvordan man forbedre og samtidig beholde samfunet så fritt, åpent og med så lite restriksjoner som mulig. Om ikke det er en utopi...

Det som var så idiotisk var at det var en utendørs kunstgressbane med asfaltstripe mellom "gresset" og et gjerde. Jeg kom i litt fart og havnet på asfalten. Lurer litt på hvem som fant på at asfalten var en god idé...  :argh

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5350 on: July 31, 2011, 10:13:32 PM »

Begge. Arrangorene er bare...ugh. Nei, ikke stor fan bare.  :whistle:

Tror ikke losningen er aa skape et redselsfullt kontrolerende samfunn, har ikke gjort USA bedre ihvertfall...

Joss. Hortes litt daarlig stategisk anlagt ut. :coffee
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5351 on: July 31, 2011, 10:35:32 PM »
 :D

Au da, samlingspass for egoer? Ser den...  :whistle:

Absolutt ikke. Det gjør det bare enda værre.

Skjønner ikke hvordan det ble en god idé... Kan jo anlegge stup utenfor veiene. Det er jo meningen man skal holde seg på veien...  :coffee

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5352 on: August 01, 2011, 06:39:16 AM »
 :D

Ye. :whistle:

Exactement.

Gjennomtenkt. :coffee
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5353 on: August 02, 2011, 05:43:50 PM »
 :D :smoking:

Videre planer for sommeren du nå da? Ta det rolig til du fyker over dammen eller mer viløftig?  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5354 on: August 02, 2011, 09:51:02 PM »
 :D :smoking:

Den dagen jeg tar det rolig blir vel dagen jeg sjekker inn paa krematoriet... neida, kulern her litt i ukedagene (jobber) og prover aa melke alt jeg kan av de to siste helgene jeg har igjen for jeg drar. Blir en god stund til jeg ser mange her. Drar til Sor Amerika over jul. Hva med deg? :banana
Settle For Nothing