Please login or register. May 25, 2013, 01:22:35 AM

Author Topic: "Re-edition" av G_J/L's berømte chatte trÃ¥d  (Read 281879 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
Re: "Re-edition" av G_J/L's berømte chatte tråd
« Reply #5250 on: May 30, 2011, 09:02:31 PM »
 :smoking:

Wat.da.fack. :O Takk! Har alltid hamstret i U.S.A for ferier o.l, men var blakk i det jeg skulle dra..saa woop woop, billig! Nettop!  :cool: Garantert det. Er 30 Juni.

Ja... jeg ble tvunget til aa spise en.. var ikke helt min greie... men maatte jo  late som jeg likte det. Nettop...skjonner ikke baeret... :ninja:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

• Man Of Wealth And Taste
« Reply #5251 on: May 31, 2011, 06:40:01 PM »

Ikke dum den siden. Kanskje ikke så rart at jeg har ganske lav terskel for å prøve noe nytt...? :smoking:  Skal se på det om tid og penger strekker til.

Er ikke sikker på om jeg har smakt eller ikke. Ikke så veldig bra? Stiligere dialekt om man beveger seg litt lenger mot øst innover i landet.  :whistle:
De bli itj nå onga tå de her!

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5252 on: May 31, 2011, 08:18:42 PM »

Maa jeg si!  :smoking: Yeah.

Tja, var en slags brodgreie med sukker og smor eller noe... ikke akkurat state of the art pastry...foretrekke r en croissant. Jau jau. :whistle:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5253 on: May 31, 2011, 08:50:25 PM »

Har visakortet ditt gått varmt nå da eller?  :whistle:

Sikkert litt stas med slike "spesialiteter" innen mat eller noe... Må innrømme at det ikke akkurat går med ekstreme mengder pastry her i gården, men en god croissant er ikke å forakte en gang i blant.  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5254 on: May 31, 2011, 09:46:06 PM »

Droyer til lonningsdag, men lukter nok svidd plastikk ganske snart. :whistle:

Ja, kanskje litt mer stas naar spesialiteten ikke er kokt torsk..men allikevel. Gjor sjeldent det her heller, men vet hva jeg ville ha valgt. :whistle:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5255 on: June 01, 2011, 06:59:56 PM »

Nice. Håper conditioneren min dukker opp snart.  :whistle:

Absolutt, men hvordan er uttrykket? "Alle barn er mors beste" eller noe sånt.  :whistle:

Da koser man seg med ny bass igjen.  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5256 on: June 02, 2011, 02:17:39 PM »

Faar fortelle om resultater. Skal nok kjope inn hele serien + ma ta en tur til frisoren og klippe litt.  :whistle:

Hmm, det hortes ikke dumt ut, kan ikke si jeg kjenner til det. Maa si jeg er mors beste uansett...klipte akkurat plenen og skal kokkelere for hele huset. (Maa si det er sykt slitsomt, skal aldri bo i hus med gressplen med mindre en mann er fast bosatt...) :coffee

Nice. Noen nye laater aa dele? Naa blir det Oslo igjen...bor visst der paa deltid. :whistle:
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5257 on: June 03, 2011, 05:37:33 PM »

Skal gjøre det. Fikk conditioner i dag, så skal prøves ut ved neste shamponering. Fullt innkjøp av Blonde Glam?  :whistle:

Mulig "alle mødre har verdens peneste barn" er en mer nøyaktig parafrase. Tror det finnes i mange kulturer. Ikke dårlig. Hva med meksikansk gartner...?  :coffee

I aller høyeste grad. 5 strengs, fretless, custombass. Må i såfall bli umiksede innspillinger eller øvingsopptak. Ingenting er helt ferdig enda. Jaha, roadie/techie for Mhoo?  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5258 on: June 05, 2011, 09:17:46 PM »

Jepp, det er planen. Blir bra. Meksikansk gartner? Ha. Flytter jeg til Atl for alltid skal ikke det sees bortifra... :whistle:

Nice. Sporsmal: med fretless maa du bruke bar chords? Kan da funke midlertidig det. Jepppp lengste helgen noen sinne... var bra. Men er zombie naa. :banana
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5259 on: June 06, 2011, 06:47:54 PM »

Nice, blir nok bra. Tror det er bedring med conditioner, men har tatt alle forbedringene gradvis så vet ikke hvilken grad av afro jeg ville hatt på haken uten noen ting... Sikkert vært greit å ha det ja.  :whistle:

Tror faktisk jeg heller graviterer mot andre akkorder... Litt å bli vant til da. Kan ikke bare klaske fingrene ukritisk (som brura sa...)  :argh  Kan sikkert gjøre det, men kan isåfall være fordel med en mailadresse å sende til. Høres bra ut. Hender seg man er det etter meget gode helger...  ;)

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5260 on: June 06, 2011, 07:29:11 PM »

Ja, brodern min har en teori om at alt kommer "innenfra" altsaa naering du inntar + genetikk siden haar allerede er dodt. Hvordan kan en gjore noe med dodt haar? Ikke daarlig logikk, men det er jo piss, klaer er ogsaa dode, bruker du daarlig vaskemiddel blir de dvaske. Jeg ser ihvertfall forbedringer. :whistle:

Haha. Hores ihvertfall ikke ukomplisert ut. Pm'er den. Tru dat. ;)
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5261 on: June 06, 2011, 08:10:30 PM »

Det er jo i og for seg sant og jeg vet ikke hvordan det henger sammen, men det later til at det virker...  :?:

Er vel små forskjeller som utgjør en del og krever litt tilvenning, men går veldig bra tror jeg. Mottatt. Hvilken type låt vil du ha da? Lang med innfløkt sangstruktur, "kort" og direkte, melodiøs, patternbasert, noe midt i mellom? Med eller uten demovokal?  :whistle:
« Last Edit: June 06, 2011, 08:52:53 PM by Gut_Jævel »

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5262 on: June 06, 2011, 11:18:11 PM »

Ja, tror godt kosthold osv er stor faktor, men noe maa jo skje siden jeg ser resultater. Kan jo ogsaa vaere at shampoo generelt bare gjor skade paa haaret i mindre og storre grad. Butikk-kjopt er verst paa skalaaen osv. "Mange" mener jo at en ikke burde vaske haaret i det hele tatt da det fjerner naturlige oljer og det etterhvert(mndvis) begynner aa vaske seg selv. :?:

Hmmm.. aner ikke. Gi meg noe saa jeg faar tak i den generelle "sounden" :~
Settle For Nothing

Gut_Jævel

« Reply #5263 on: June 07, 2011, 05:35:31 PM »

Hart hørt det nevnt jeg også, men vet ikke noe om det.  :?:

Vet egentlig ikke om vi har en generell sound. Sangene spriker egentlig ganske mye. Skal ha en av dem i innboksen din nå hvertfall.  :whistle:

Rocket Queen

• NewGNR Crew!
  • All Geared Up
    • Myspace
« Reply #5264 on: June 07, 2011, 06:52:58 PM »

Har uansett ingen plan om aa begynne med det... liker redken lukten for mye. :smoking:

Gracias. Sjekker ut snarrrt. :rockon:
Settle For Nothing